Despre antreprenoriat. Sau chiloți.

Cred că v-ați dat seama din titlu că urmează un text nerecomandat persoanelor pudibonde. Părăsiți rapid incinta în cazul în care vă identificați astfel!

Așadar Kim Kardashian, membră a unei celebre și bogate familii americane plus, printre multe altele, antreprenoare, a lansat zilele trecute o linie de lenjerie care a uimit/ siderat/ scandalizat/ amuzat Internetul: niște chiloți (minusculi) care imită părul pubian.

Ideea nu este originală, ca de altfel nimic din ceea ce vinde diva supremă pe site-ul ei cu dedesubturi. Dar când știi să o ambalezi, când pui o poveste în spatele produsului, vinzi! Sau creezi suficientă vâlvă în jurul brandului cât să vinzi altele.

Deci nu neapărat unicitatea contează în afaceri. Ci nevoia consumatorului, identificată sau creată. Pentru cine cunoaște femeile și trendurile în ceea ce privește îngrijirea, momentul ales este mai mult decât oportun. O perioadă îndelungată doamnele și domnișoarele s-au luptat standardele imposibile privind părul corporal și au folosit tot soiul de metode de îndepărtare. Iar cel mai revoluționar și eficient, laserul, le-a adus conformarea la nivelul standardelor. Care ce să vezi, se pot schimba!

Așadar dacă am fi critici, am spune că lansarea acestor chiloți e penibilă, inutilă și lipsită de originalitate. Dacă am vedea însă în spatele propriilor limite, am băga de seamă că ideea e amuzantă, ambalată frumos (doar doamnele care își vopsesc părul găsesc gluma în captura de ecran de mai sus) și lansată la timp.

Ca să nu mai spun că o simplă navigare pe site-ul cu pricina este o lecție de usabilitate și cunoaștere detaliată a psihologiei de cumpărare.

Dacă vrem, învățăm despre antreprenoriat din vânzarea unor chiloți care imită părul pubian. Dacă nu, ne ofensăm că lumea a luat-o razna, maică!